Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:

Autor Wątek: Jak zostałem arborystą  (Przeczytany 5896 razy)

Jak zostałem arborystą
« dnia: Luty 24, 2012, 16:47:25 »

Może łatwiej nam będzie opowiedzieć własną historię, która zainspiruje do zostania arborystą. Może wątek "Jak zostałem arborystą", gdzie znalazloby się kilka, kilkadziesiąt opowieści ludzi pracujących na drzewach, będzie najlepszą odpowiedzią na pytanie, jak zostać arborystą?. Zapraszam. Kto pierwszy?
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2012, 17:51:55 wysłana przez Drzewny »
Zgłoś do moderatora   Zapisane

piotr880

• powoli schodzę na ziemię
Odp: Jak zostałem arborystą
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2012, 17:52:26 »

stuprocentowym arborystą jeszcze się nie uważam [ jestem samoukiem ]

bardziej specjalizuję się w wycinkach ,, trudnych '' , sekcyjnych itp [ chociaż i pielęgnacje i prace z drzewami nie są dla mnie zbytnią trudnością ]

a zaczęło się to jakieś 18 lat temu - moja pierwsza pilarka za gotówkę [ mały Stihl 023 ] początki jak zwykle - łatwe nie były ale w tamtych czasach na zajęcie nie narzekałem

- w dużym skrócie ;

poznałem pilarza z Holandii i od Niego załapałem bakcyl prac na linach

jeździłem do Holandii dosyć często pracując jako pomocnik i ucząc się , podpatrując , pytając innych pilarzy holenderskich o techniki

powoli kompletowałem potrzebny sprzęt i maszyny

starałem się być zawsze [ i nadal staram ] w zgodzie z logiką i zasadami BHP

wiele pracowałem na tzw ,, wyjazdach '' na terenie Polski , oraz kilka lat w Lasach Państwowych , czy  podczas klęsk żywiołowych - gdzie nabyte doświadczenie wiele pomagało