Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:

Autor Wątek: Od alpinisty przemysłowego do arborysty - możliwe?  (Przeczytany 4518 razy)

Od alpinisty przemysłowego do arborysty - możliwe?
« dnia: Grudzień 30, 2014, 18:15:46 »

To mój pierwszy post tutaj, więc witam szanownych użytkowników forum.

Jestem alpinistą przemysłowym, ale odkąd zacząłem przygodę z tą branżą nieustannie ciągnie mnie do arborystyki. Zawsze wolałem las od miejskiej dżungli. Mam trochę doświadczenia w operowaniu pilarką, ale niestety nie mam doświadczenia przy ścince. Chciałbym w końcu zacząć stawiać pierwsze kroki w tym temacie, ale jak wiadomo, bez 20 lat doświadczenia nie mam nawet cienia szansy, żeby załapać się do jakiejkolwiek firmy.

W związku z tym mam pewne wątpliwości od czego zacząć i czy w ogóle jest sens wydawać pieniądze na kursy i szkolenia, które przyszły pracodawca ma zazwyczaj w poważaniu, jeżeli oprócz nich nie masz 20 lat udokumentowanego doświadczenia. Pewnym utrudnieniem jest także, to że mam rodzinę na utrzymaniu, więc nie mogę sobie pozwolić na plan pt. "zrobie sobie kurs i jakoś to będzie".

Czy na Pomorzu w ogóle jest jakiekolwiek zapotrzebowanie na arborystów, czy rynek tutaj jest już obsadzony i jeżeli nie jestem znajomym królika, to po skończeniu kursu będę mógł sobie powiesić papierek na ścianie i złożyć CV na kasjera w biedronce?

Trochę pesymistyczny ten mój post, ale mam nadzieję, że koledzy z doświadczeniem podpowiedzą mi trochę jak zacząć, żeby od razu nie skończyć?  8)
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: Od alpinisty przemysłowego do arborysty - możliwe?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 01, 2015, 01:34:48 »