Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:

Autor Wątek: Wiosna LATO jeśień zima ....  (Przeczytany 785 razy)

Wiosna LATO jeśień zima ....
« dnia: Kwiecień 01, 2014, 19:35:36 »

Witajcie to 1 post (szukam tematu żeby się przedstawić ) i w nim mam podstawowe dla wyjadaczy pytanie o sezonowość pracy. Sądzić po własnych doświadczeniach mogę że to chyba najgorszy kłopot czyli ciągłość . Co waszym zdaniem można zaliczyć do  niskiego  i wysokiego sezony .
Jakie prace się wykonuje w poszczególnych sezonach .  Jestem zielony w temacie jak iglak zimą więc liczę na jakieś konkrety i mądre odpowiedzi
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: Wiosna LATO jeśień zima ....
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 01, 2014, 19:59:48 »

dużo zmiennych bardzo dużo :) jako pilarz "leśny" głównie, moge powiedzieć od siebie że wystarczy mocniejszy wiatr  i roboty wpip.:) czyli nawet od pogody :)
Odp: Wiosna LATO jeśień zima ....
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 01, 2014, 23:23:55 »

W tym klimacie to jest praca sezonowa niezaleznie od kontynentu. Wiosna-jesien pielegnacja (w lecie idzie wolniej) zima wycinki - tak jest u mnie. Zwiedzilem "pol swiata" nie dlatego, ze jestem podroznikiem, tylko dlatego, ze zawsze mialem rachunki do zaplacenia. Na katastrofy klimatyczne nie ma co liczyc, przychodza zawsze nie w pore. Znajomosc jezykow nieslychanie pomaga, pracodawca cie nie zatrudni chocbys byl nie widomo jaki dobry, jezeli nie bedziesz sie w stanie dogadac z reszta zespolu (arborysci na swiecie pracuja w zespolach, wbrew pozorom to nie jest elitarny sport indywidualny z noclegiem na drzewie). Z dobrym angielskim i np. ISA Certified Arborist bedziesz sie przemieszczal po calym swiecie ( wlaczajac wyspy Pacyfiku  :D ) bez najmniejszego problemu.
pierwsze z brzegu, zwroc uwage, ze generalnie nie potrzebujesz zadnych "papierow"...
http://www.arbjobs.com/joblisting/climbergroundman