Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:

Autor Wątek: bloki tu 400 i tu 401  (Przeczytany 3484 razy)

Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 25, 2015, 10:22:32 »

Witam.
Widzę, że niezłą burzę wywołał mój post.
ze względu na brak czasu dziś wyślę e-maila do firmy protekt.
Poinformuję Was jak został ten problem rozwiązany.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 25, 2015, 10:46:14 »

OMG, ale wy macie jazdę z tym uciskaniem polskiej firmy. Świat się zmienia i firmy wychodzą do użytkowników. Poczytaj fora outdoorowe to zobaczysz jak firmy ( np. polski Fiord Nansen) reaguja na wpisy na forach. A Protekt zrobi jak uważa. Mogą pokazać że są otwarci na wszelkie uwagi pojawiające się w internecie i zyskać wizerunkowo. Albo olać to. Użytkownicy sami ocenia. A twoje wymachiwanie polska flagą tego nie zmieni.
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 25, 2015, 10:56:56 »

Nie wymachuje,  pisałem ogólnie o różnych branzach.
Nie każda firma tak ma ze siedzi na forum i patrzy co sie dzieje.
Ja ci żona za słona zupe ugotuje to też napiszesz na forum o słonych zupach licząc na to ze żona wyjdzie na przeciw i przegladajac forum dostrzeże swój błąd? nie sądze.

A wg Ciebie to ze  protekt nie siedzi na forum i nie reaguje to znaczy że olewa klienta ??? ::) ::)   i nieważne że, zrobi  , naprawi, nieważne że są otwarci na wszelkie uwagi jakie ktoś im zgłosi,  dla Ciebie wazne ze na forum niesiedzi. ::)

Pokaż mi ile firm z całej polski ( nie jedna firma  czy z jednej branzy) tak reaguje to wtedy zobaczysz. To jest drobny odsetek takich firm.
Najważniejsze zeby  jakakolwiek firma po zgłoszeniu  użytkownika  zareagowała. A czy ktoś zgłosi mailowo, osobiscie czy na kartce swiątecznej to już mało ważne.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 25, 2015, 11:05:52 »

Ja uważam inaczej. Można iść z wszystkimi, można być z przodu, mozna z tyłu. Gdzie jest Protekt?
Ponadto Protekt (któremu dobrze życzę) zmaga się z opinią o nie najlepszej jakości. Nie reagując na takie sygnały, tylko to pogłębiają. Bynajmniej wśród użytkowników internetu. Pomoc zaglądają na forum - tak twierdzi Piotr. Drugiego forum arbo nie ma. Więc w czym problem.

Z moja żona się widzę codziennie, nie wiek co to za porównanie.
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 25, 2015, 11:22:31 »

Porównanie odnośnie firm i internetu, poczytaj dokałdnie.

Jak maja reagowac skoro nikt do nich nienapisze tylko kazdy liczy na to ze sami się domyślą?
To nie sklep internetowy gdzie ktoś siedzi non stop na necie, ma czas na przeglądanie forów, i tylko  prześle paczke z powrotem do producenta. . Tam są konstruktorzy którzy robią cały czas, cos projektują a nei siedzą na forum czy FB. Pomyśl jak robisz wycinke przez cały dzień to siedzisz na forum czy nie? Jeśłi ktoś chce zebyś coś wyciął to co domyślasz sie tego czy to ktos dzwoni?
Jeśli wytniesz i w całym tym bałaganie nie zauważycie z właścicielem że cos sie uszkodziło, dop po kilkunastu dniach to wyjdzie to co dzwonisz do człowieka dopytujesz, czy moze jak gdzies od kogos coś tam usłyszysz? czy  reagujesz dopiero jak ci klient zadzwoni?
Pomyśl tak na spokojnie i nie patrz na wszystkich pryzmatem jednej firmy i czy tylko twojej wygody, bo akurat ty tak robisz.

Zgłoś do moderatora   Zapisane

Chwoja

  • GG: 7840324
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 25, 2015, 20:12:23 »

Ja bym oczywiście zgłosił, ale to nie mój blok więc nie mam prawa.
Uprzedzam: nie mam nic przeciwko firmie Protekt, posiadam trochę szpeju spod ich znaku, m. in. hydrant i lonżę stalową PROT-30 i złego słowa nie powiem. Natomiast cieszę się że blok mam ISC  :P
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 25, 2015, 20:43:49 »

Krzychu - jacy konstruktorzy? Co to manufaktura jakaś jest? Chyba mają tam dział marketingu i obsługi klienta? Czy też Piotr robi za ten dział i nikogo więcej nie ma?

Oczywiście to ich sprawa. Nie jest to obowiązek (nie twierdzę tak absolutnie) ale doceniam firmy, które potrafią wyjść przed szereg i robić "coś więcej". Jak potrzebujesz przykład, to przywołuję raz jeszcze działalność Fjorda Nansena - poszukaj sobie. Poweidz mi, ile takich interwencji miałby Protekt w roku? Jedną? Dwie? To jakiś problem dla działu obsługi klienta? Tyle czasu to kosztuje? Proszę Cię... Zobacz, że na forum nikomu z Protekta nie chciało się nawet założyć swojego działu w sekcji sklepy/producenci - to chyba o czymś świadczy. Może i to forum nie jest jakieś znaczące, ale jest jedyne i ukłon w stronę tutejszych użytkowników byłby dobrym znakiem. Widać dla Protekta nie jest to istotne.

A najbardziej mnie wkurza Wasza jazda z obroną "polskiej firmy". Co to święta krowa bo z Polski? Ja do Protekta nic nie mam, a bardzo bym się ucieszył, jakbyśmy mieli u nas najlepszego producenta na świecie. I życzę Protektowi, żeby dołączył do grona elity. Ale jak się pojawi coś co mi się nie podoba, to napiszę o tym - jak i w przypadku każdej innej firmy. Nie wciskajcie mi, że ktoś tu kogoś atakuje ze względu na lokalizację firmy! Nigdy w życiu nie napisałem nic niemerytorycznego przeciw Protektowi. Wypraszam sobie taką gadkę.

A wracając do Twojego przykładu - jakby np. znajomy powiedział mi: "Wczoraj wycinałeś drzewo u mojego sąsiada i zniszczyliście płot", to na bank pojechałbym tam i zobaczył o co chodzi a nie czekał aż sąsiad zadzwoni.
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 25, 2015, 22:01:49 »

Napisałem do protekta e-maila.
w odpowiedzi napisali, że na ich koszt mam wysłać sprzęt i mi go naprawią, czyli póki co pozytywne nastawienie z ich strony...
zobaczymy cóż oni z tym bloczkiem poczynią...
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 25, 2015, 22:29:51 »

NO właśnie  a Wy dalej napieprzajcie że oni maja wszystkich gdzieś bo forum nie czytają.....

Poncz, podaj mi przykłądy innych firm a nie tylko jednego dystrybutora (a nie  producenta, bo to  dystrybutor tak  czyta forum) w kraju.

A i zobacz prosze cie , ani  z Konga, ani z Petzla, ani z Campa, ani Tendon, ani Beal, ani CT, ani Edelweis, ani Scylotec, ani Buckingham, ani DMM, ani Ocun, ani  Rock Empire, ani Singing Rock, ani Mammut ani Peltor, ani Husqvarna , ani Stihl, ani Pfaner, ani Arb PRo , ani ART, ani, Silky, ani Yale,   ani wiele wiele innych ( można ich jeszcze wiele wymienic)  niezałożyli  " swojego działu w sekcji sklepy/producenci" - to chyba o czmś świadczy i dla nich chyba to nie jest istotne i olewaja nas wszystkich- nas użytkowników.
 Więc nie pisz ze wkurza Cię nasza obrona polskiej firmy i nie pisz że jesteś bezstronny , że jesteś za Protektem bo po po prostu kłamiesz. Inaczej byś tak nienapisał. Dlaczego niemasz pretensjii  do tych firm co wymieniłem??  Tak to u nas działa właśnie, uważasz że jestes za polska firma a faktycznie  patrzac an wpisy wychodzi zupełnie co innego.
Zrobiliści enajazd że sie nieinteresuja , że chcemy załatwić po cichu, mimo ze NIKT tego nienapisał.
KAżdy odrazu pisał zgłosic do producenta- i też było źle.

Jakby cos napisac że Arb pro coś zjeb,,, to by było że zdaża sie.
Sorry tak to właśnie wygląda i takie mamy realia, żadne  zapewnienia tego neizmienia dopóki beda takie wpisy  na forum.

A jak każdy bedzie miał takie  podejście to będe bronił naszej firmy.

A i nie wczoraj tylko  po kilkudziesieciu dniach, po 2 latach,  albo nie tak.
Produkujesz cos, twój produkt kupił ktoś poprzez sklep internetowy, który z koleii kupił od kogoś, a ten ktoś od Ciebie.  Po roku słyszysz że ktoś cos gdzieś kiedys narzekał na twój produkt, i co wtedy? co robisz? niewiesz kto to, nie znasz adresu, telefonu , maila. tylko cos tam słyszałeś, i co bedziesz szukał  "ducha" po całym kraju? ale jakby ta osoba napisała do Ciebi bezposrednio to na 100% byś zareagował.
 tak to tu działa.

Krzychu nieprównuj sklepu do producenta tam działa wszystko troche inaczej, dział marketingu  niema czasu pierdzielić sie z forum jakim kolwiek. Oni obsługuja  naprawde wielu klientów,jakbyś znał takie cos od środka to byś wiedział i  inaczej bys mówił. Ja mam szczęście znać od kilkunastu dobrych lat  handel, prdukcje i usługi od srodka . I zawsze tak jest ze ktos kto niewie jak to wygląda od srodka to wydaje mu sie że  wszytsko jest  pięknie i łątwo zrobić bo ktos coś chce.

« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2015, 22:47:54 wysłana przez krzychu1 »
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 26, 2015, 00:18:29 »

Jak ktos produkuje dla arborystow musi sie liczyc z tym, ze jest to bardzo waska grupa odbiorcow, wrecz niszowa i odpowiednio reagowac. Jezeli ktos od "Protekta" nie jest na stale na tym forum, to swiadczy bardzo zle o "Protekcie".
Taki "Petzl" ma swoje podejscie - byle sie swicilo jak psu, mialo jakas super nazwe i do tego zeby byla muzyka to na pewno cos sie sprzeda. Byle co, byle gdzie, byle komu, byle duzo.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Beny

  • ISA certified
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 26, 2015, 00:57:06 »

Przykład firmy "Fiord Nansen" nie jest moim zdaniem za adekwatny -to bardziej brand, produkcję mają w Chinach..
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 26, 2015, 01:05:05 »

Beny co za różnica gdzie produkują? To polska firma i sprzedają pod własną marką rzeczy, które sami projektują. Ma znaczenie w obsłudze klienta fakt, gdzie jest fabryka?
Chodzi o podejście do klienta. Kiedy na forach są dyskusje na temat ich produktów to włączają się w dyskusje (ich nicki jednoznacznie wskazują że są z Fiorda).

Beny

  • ISA certified
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 26, 2015, 02:35:00 »

No dla mnie by móc nazwać firmę "polską firmą" musi mieć ona produkcję w Polsce. Może zresztą częśc mają ,nie wiem. Tylko o to mi chodziło, co i jak robią w internetach nie mam pojęcia
Cytuj
Krzychu - jacy konstruktorzy? Co to manufaktura jakaś jest?
Co złego /dziwnego widzisz w manufakturze? Kontakt we wszelkich z sprawach technicznych bezpośrednio z
projektantami sprzętu wydaje mi się być najlepszą możliwą opcją..  ???
Wolałbyś się kontaktować z działem marketingu?? Btw, nie wydaje mi się aby taki istniał Proteku lub nie jest za silny
   
 
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 26, 2015, 02:41:27 »

Kompletnie nic złego nie widzę w manufakturze. Ale Protekt nią nie jest i konstruktorzy nie muszą się kontaktować z klientami. Tylko tyle stwierdziłem.

Beny, wobec tego nie rozumiem czemu Fjord nie jest dobrym przykładem. Rozmawiamy o reakcji na wypowiedzi na forach.

Beny

  • ISA certified
Odp: bloki tu 400 i tu 401
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 26, 2015, 05:40:50 »

Cytuj
konstruktorzy nie muszą się kontaktować z klientami
Możliwość kontaktu klienta z konstuktorem wydaje mi się czymś dobrym.
Pod warunkiem zachowania kolejności klient-firma, nie słyszałem o odwrotnej..
Nie wiem czy mają dział zajmujący się reklamacjami i zbierniem "feedback"ów i uwag klientów.
Ponieważ nie orientuję się to nie chcę się włanczać do dykusji, już i tak wywołałem niepotrzebnego offtopa,
Fiord jak już napisałem obieram jako polską markę/brand co nie jest dla mnie tożsame z "polskim producentem"
To może być bez znaczenia dla głównego wątku dyskusji tutaj, także nie ma co drążyć,
nie chciałem aby ktoś przeżył rozczarowanie widząc na produkcie "polskiej firmy"nalepkę "made in china"
Mam od nich termos z takową, niestety nie ma alternatywy bo nawet i "stanley" i "thermos" też tam tłuką  :D
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2015, 05:42:56 wysłana przez Beny »
Zgłoś do moderatora   Zapisane
 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45