Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:

Autor Wątek: OBUWIE  (Przeczytany 8621 razy)

Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 20, 2014, 13:13:50 »

ktoś z was oddawał już haixy na gwarancje? nie wiem czy moje przejdą..... napewno nie w polsce gdyż ręce umyte jak to się mówi. odklejona guma niby  z mojej winy....... puszczonych szwów nie zauważono, ale palec można włożyć, poza tym gwarancja już niby mineła u mnie, mam je niecały rok a gwarancji jest niby rok ale od daty produkcji a nie zakupu, paranoja, najśmieszniejsze jest to że niemiecki producent dostał zdjęcia z opisem ode mnie i odpowiedział że polski dystrybutor musi udzielić dwuletniej gwarancji a buty wymienic. bądź tu mądry!!!!! Oj będą skargi szły jeśli ta sprawa się nie wyjaśni. nie popuszcze takich sytuacji. Gdybym mógł to załatwić bezpośrednio z producentem już dawno chodziłbym w nowych.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Chwoja

  • GG: 7840324
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 20, 2014, 13:46:13 »

Dystrybutorem na polandię jest niejaka firma krismark. Swego czasu też chciałem zareklamować protector lighty, ale moje dwa zapytania pozostały... bez odpowiedzi. Klasycznie polska zasada: sprzedaj - zapomnij. C**j że gwarancja, zawsze można udowodnić winę klienta. Jak masz siłę to wal z tym bezpośrednio do niemców, może da się coś wskórać.

Beny

  • ISA certified
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 20, 2014, 20:22:48 »

Ja od kilku dni chodzę w Meindl Airstream. Kupiłem bo ma kilku znajomych i są zadowoleni, mogłem obejrzeć je w różnym stopniu zużycia i co ważne przymierzyć przed zakupem. Porównując  do innych marek mają mniejszy obrys podeszwy, są też bardzo sztywne -takie troche skorupy.. Mam nadzieję że trochę się uelastycznią  z czasem. Jakość wykonania jak to Meindl -nie ma się do czego przyczepić. Może napiszę z czasem coś więcej o nich.
Poza tym mam jeszcze jakieś Timberland Pro, dobre buty nawet, nawet po pracy w letnie upały noga nie śmierdzi dzięki zastosowanej wewnątrz wełnie, po długim kontakcie z wodą miejscami przemakają choć kiedy były nowe cały dzień pracy w deszczu utrzymywały skary suche. Nie pastowałem ich nigdy.
Generalnie są spoko ale nie sądzę żeby ktoś w PL się na nie czaił więc nie będę się rozpisywał. Nie są tanie a mamy dość europejskich marek.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Chwoja

  • GG: 7840324
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 20, 2014, 23:30:00 »

Ja się czaję od jakiegoś czasu właśnie na airstreamy, ale wyłącznie w kontekście prac leśnych. Do wspinaczki natomiast nie wiem w co celować. Wkładki antyprzecięciowej mieć nie muszą (nawet nie powinny mieć), cienka "przewiewna" skóra, wytrzymała wyściółka, miękki chwytny bieżnik, cholewa koniecznie za kostkę.
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 21, 2014, 12:43:44 »

@Beny - obejrzalem sobie te buty Meindl na youtube  ;D . Czy dobrze pracuja z drzewolazami? Podeszwa to "klasyk", ale obcas jakby niski - tak tylko pytam, ostatnio prawie wylacznie wycinam zamierajace jesiony, wiec drzewolazy sa w uzyciu na okraglo, mam nowe, "zykle" buty (Dakota T-max) - zdumiewajaco dobrze pracuja z drzewolazami.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Beny

  • ISA certified
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 22, 2014, 01:11:14 »

Nie testowałem jeszcze z drzewołazami, nie spodziewam się aby się dobrze sprawdzały w tej roli. Jak uzbieram jakieś doświadczenia na pewno się podzielę.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 22, 2014, 09:56:36 »

moja sprawa dalej stoi w miejscu. napisałem mejla do haixa do niemiec z prośbą o pomoc w podjeciu kroków do uznania gwarancji. drzewny zaproponował że naprawi buty na swój koszt u szewca, jednak fakt jest taki że nie o to tu chodzi bo sam mogłem je zanieść do szewca i naprawić nie wiem na jak długo. rozmawiałem z przedstawicielem Krismark gdzie ostatecznie dowiedziałem sie że moje buty nie były kupione u nich jednak wystawili opinie że nie podlegają gwarancji z dwoch powodów..... uszkodzenia powstałe z mojej winy rzekomo, po drugie nie podlegaja gwarancji bo data produkcji to 2011 a dają rok :) pani powiedziała mi że gdybym kupił u nich to dostałbym nowe bez problemu bo oni nie sprzedają starych partii........ ale dopiero co oceniła że sam je zniszczyłem ??????? nierozumiem. pani bardzo sie zdenerwowała gdyż obudziłem ją o 8.30......... sama zamieszała sięw tym co mówiła. jeśli tak spprawa nie zostanie doprowadzona przez kogoś lub producenta do pozytywnego załatwienia....
Pani napomniała że moje uszkodzenia czyli odklejona guma z boku i pęknięte szwy nie przeszkadzają w dalszym użytkowaniu.......... czyli dalej moge w nich pracować z myślą że mam najlepsze buty na świecie....... to mnie pocieszyło. a już myślałem że się popsuły. chory kraj!
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 22, 2014, 15:41:43 »

składaj reklamacje jeszcze raz,ja kiedyś dopiero po trzecim razie odzyskałem buty,bo tez twierdzili że moja wina....
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 23, 2014, 00:06:42 »

Grimper, nie przejmuj sie, ja oddalem buty z orginalnym rachunkiem w sklepie, gdzie "gwarantuja wymiane do 100 dni" na trzeci dzien, a fagas powiedzial mi "don't fuck with me" na wejscie. Oczywiscie dostalem pelny zwrot, a nowe buty przyniosl mi manager, nie twierdze, ze w zebach ale prawie. Fagasa wiecej tam juz nie widzialem.
Niezadowolony klient dzieli sie swoim niezadowoleniem z 27 osobami przecietnie. Moze tej firmie "haix" sie wydaje, ze Polska to zadupie i nie ma co sie przejmowac. Brutalna prawda o dzisiejszym swiecie jest taka, ze jest pozbawiony zadupi, info dociera wszedzie. Czy ja kupie te "haixy", skoro w razie reklamacji beda mi dawali "runaround"...raczej nie. Tak sie wylatuje z rynku, pozdrowienia dla firmy Haix  :P
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Chwoja

  • GG: 7840324
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 28, 2014, 01:02:03 »

Trzeba na chłodno podejść do tematu. Po TOTALNEJ ZLEWCE mojego zapytania o gwarancję na buty, nie mam zamiaru oddać tej "firmie" ani grosza więcej (mówię o krismark). Po kilku odpowiednio sformułowanych sygnałach bezpośrednio do HAIXa w rzeszy, w/w firma może mieć się z pyszna ;) Olewać klienta to sobie może 'chinol' biorący 29,99 za parę, nie renomowany producent ceniący swe wyroby po kilkaset PLN.
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 28, 2014, 15:00:19 »

Drzewny odesłał buty spowrotem do mnie bez jakiegokolwiek sygnału, przyjechał kurier i zostawił paczke. Nie wiem czy haix się z nim kontaktował tak jak zapowiadał w mejlu czy nie. Piszę kolejnego mejla do haixa. Jeśli sprawa nie będzie miała finału z korzyścią dla mnie, był to ostatni towar mówie nie tylko o butach zakupiony u polskiego pośrednika. Niestety za dużo na tym tracę. Jeśli któryś z was ma zamiar kupować buty firmy haix przynajmniej w polsce mogę doradzić żeby sprawdził date produkcji gdyż podobno owe buty mają rok gwarancji od daty produkcji. wg polskiego dystrybutora ja zakupiłem buty rok po okresie gwarancyjnym :) żałosne.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 28, 2014, 15:22:26 »

faktycznie, odpowiednio dobrane obuwie to podstawa sukcesu w pracy

http://www.featurepics.com/FI/Thumb300/20080425/Stilettos-703841.jpg
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 04, 2014, 17:19:59 »

@Grimper - skontaktuj się z swoim (terenowo) rzecznikiem praw konsumenta, a otrzymasz poradę i pomoc za darmo. Działa - ja już dwa razy korzystałem i zawsze skutecznie.

P.S. jeżeli nie ma odpowiedzi na reklamację w ciągu 2tyg. to automatycznie uznawane jest że została rozpatrzona pozytywnie. Nie dawajcie się robić w konia.

P.S.
Istnieje jescze cos takiego jak rękojmia, ktorej sprzedawca udziela niejako automatycznie (nie ma wyboru) i obowiazuje przez rok. Mozesz wybrac czy korzystsz z niej czy z gwarancji. http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C4%99kojmia
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2014, 18:10:06 wysłana przez poncz »
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 04, 2014, 18:51:52 »

niestety tak jak przeczuwałem .... producent pomimo iż twierdzi że buty nadają się na gwarancje nie może mi więcej pomóc. sprzedawca czyli drzewny zaproponował mi w ramach rękojmi że naprawi je u szewca za własną kase. niestety nie satysfakcjonuje mnie to ani troche gdyż sam mogę dać za 30zł naprawić ciekawe tylko na jak długo. niestety chyba pozostaje mi dać do szewca i więcej takich butów nie kupować a przynajmniej nie w polsce. szkoda bo koledzy jak zobaczyli jakie buty noszę i jak się sprawują zaczeli odkładać kase, niestety zakup odradziłem gdyż nosząc owe buty przez rok czyli 12 miesięcy po czym nie nadają się do użytku za drogo mnie to wychodzi 100zł na miesiąc.......... nie wiem co rzecznik mi pomoże da wskazówke? że mam się kłócić? nie będę się kłócił. jestem w stanie wydać kolejne kilka stówek ale napewno nie u niepewnego sprzedawcy na towar z niepewnego źródła . Buty haix są to zapewne dobre buty i jak w kazdych moze się zdażyć że się rozejdą itd. rozumiem. ale po sytuacji jaka miała miejsce  w moim przypadku mogę powiedzieć tylko jedno. na buty marki HAIX  mnie akurat nie stać. amen.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Odp: OBUWIE
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 04, 2014, 20:20:01 »

a nie możesz do producenta napisać poprostu?? szkoda kasy i wogóle co to za sprzedawca jak firma haix nie uznaje jego reklamacji?? trochę śmieszne to oczywiście nie dla Ciebie pozdrawiam






Zgłoś do moderatora   Zapisane
 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45